Politika dostave
Kako bismo vam pružili potpuni mir, naše narudžbe šaljemo kurirom
i dajemo vam broj za praćenje.
Posebno brinemo o proizvodima kako bismo bili sigurni da su učinkovito pakirani i da mogu izbjeći oštećenja.
ŠTO NUDIMO?
ŠTO BRŽA
DOSTAVA
Besplatna dostava za određene proizvode*
OSIGURANJE TERETA
DOSTAVA DO VAŠEG
TROTOARA
Kako mogu provjeriti status narudžbe?
Nakon što je vaša narudžba zapakirana i otpremljena, primit ćete obavijest s podacima o praćenju.
Koliko je brzo ispunjenje i otprema?
Primit ćete e-poruku koja sadrži vaše podatke o praćenju nakon što vaš(i) artikl(i) budu otpremljeni. Za većinu domaćih narudžbi potrebno je od 10 do 14 dana da stignu.
U nekim vrlo rijetkim slučajevima može doći do kašnjenja.
Radimo sa sljedećim kuririma: i
Koliko su troškovi dostave?
Nudimo fiksnu cijenu dostave na temelju težine cijele košarice:
0-1 kg. | 5 € |
1-10 kg. | 15 € |
10-20 kg. | 20 € |
20-30 kg. | 30 € |
30+ kg. | 60 € |
Nudimo besplatnu dostavu samo za odabrane proizvode*.
* Imajte na umu da nudimo dostavu samo do vašeg trotoara .
Dostavljate li u inozemstvo?
BALKAN ENERGY šalje u sljedeće zemlje:
Andora, Austrija, Belgija, Bugarska, Hrvatska, Cipar, Češka, Danska, Estonija, Francuska, Njemačka (Idite na balkanenergy.de ), Grčka, Mađarska, Irska, Italija, Latvija, Lihtenštajn, Litva, Luksemburg, Monako, Nizozemska, Poljska , Portugal, Rumunjska, San Marino, Slovačka, Slovenija, Španjolska.
ŠTO JE OSIGURANJE TERETA I KOLIKO KOŠTA?
Ovo je osiguranje koje općenito štiti pošiljke od gubitka, oštećenja ili krađe tijekom prijevoza. Ovo pokriće nadilazi osnovno osiguranje od potraživanja koje se može osigurati i nadoknadit će naznačenu vrijednost robe ako se pokriveni događaj dogodi dok je teret u prijevozu.
Osiguranje tereta daje vam sigurnost da ćete, ako nešto pođe po zlu u transportu, dobiti naknadu u vrijednosti na temelju komercijalne fakture. Ako nema komercijalne fakture, za određivanje iznosa koristit će se tržišna vrijednost. Također će biti nadoknađeni troškovi prijevoza.
Naša naknada za osiguranje tereta određena je prema vrsti proizvoda. Može se dodati na blagajni.
Što ako se moja pošiljka izgubi?
Sve zahtjeve za pakete izgubljene tijekom prijevoza morate poslati na sales@balkanenergy.hr najkasnije 14 kalendarskih dana nakon što ste izvršili narudžbu.
Mi ćemo umjesto vas pokriti troškove slanja zamjenske narudžbe ako je adresa za dostavu koju ste naveli ispravna.
Osim toga, bilo bi mudro stupiti u kontakt s kurirskom službom kako biste locirali nestalu pošiljku.
Moja narudžba pokazuje da je vraćena pošiljatelju, što se događa?!
Ako su vam podaci za praćenje ispravnosti dostavljeni, ali nisu zatraženi, pošiljke koje nisu zatražene vraćaju nam se.
Za narudžbe koje nisu zatražene ili su izvorno imale netočnu adresu primijenit će se nove naknade za dostavu.
Što se događa kada se moja narudžba vrati?
Pošiljke koje nisu preuzete ili imaju netočnu adresu bit će vraćene nama. Ako se to dogodi, primjenjivat će se nove naknade za dostavu za korištene kurirske službe.
Kako mogu otkazati svoju narudžbu?
U slučaju da trebate promijeniti ili otkazati narudžbu, kontaktirajte nas što je prije moguće na sales@balkanenergy.hr .
Moguće je primijeniti dodatne troškove nakon što naše skladište pošalje vašu narudžbu.
Još uvijek imate pitanja? Uvijek smo tu da pomognemo.
Pošaljite nam e-mail na sales@balkanenergy.hr