Politika jamstva
Za Vašu bezbrižnost nudimo jamstvo na sve naše proizvode.
Ako želite ostvariti svoje pravo na jamstvo, kontaktirajte nas i mi ćemo vas uputiti u postupak.
ŠTO DOBIJEŠ?
JAMSTVO
6 MJESECI - 5 GODINA
BRZI ODGOVOR
AGENCIJSKA PODRŠKA
POLITIKA JAMSTVENOG SERVISA
Svi proizvodi koje nudi BALKAN ENERGY imaju jamstveni rok koji je u skladu sa zahtjevima europskog zakonodavstva. Moguće su varijacije u podskupinama proizvoda. Za određene informacije pogledajte dokumentaciju koja dolazi s vašim proizvodom.
1. Jamstvo za proizvod vrijedi samo ako je popraćeno:
- Originalnim dokumentom o kupnji (račun, račun, ugovor o najmu).
- Ostali dokumenti.
1.1 BALKAN ENERGY zadržava pravo odbijanja jamstvenog servisa ako su podaci uneseni u jamstveni list izmijenjeni, prekriženi ili dopunjeni.
2. U slučaju kvara, obveze BALKAN ENERGY-a su:
- Neispravan proizvod uskladiti s kupoprodajnim ugovorom, u zakonskom roku.
- Zamijenite neispravan proizvod prema vlastitom nahođenju.
U slučaju zamjene proizvoda, isti se može zamijeniti istim modelom ili drugim ekvivalentnim modelom koji ima iste funkcionalne i tehničke karakteristike kao originalni proizvod.
3. Jamstvo ne pokriva ništa od sljedećeg:
- Izvođenje periodičnih pregleda, servisiranja, popravka ili zamjene dijelova koji su istrošeni kao rezultat normalnog rada.
- Kvarovi uzrokovani nepravilnom uporabom ili ugradnjom (preopterećenje, mehanička oštećenja, udarci, izloženost temperaturi, vlazi, tekućinama, prašini, hrani, pićima, predmetima, biljkama, životinjama, kukcima, otrovnim tvarima ili drugim čimbenicima izvan dopuštenih granica), korištenje proizvoda na način koji nije opisan u Uputama za uporabu.
- Kada nisu ispunjeni uvjeti opisani u Uputama za uporabu, za transport, montažu, rad i skladištenje.
- Štete uzrokovane strujnim udarima, grmljavinom, poplavama, požarima, ratovima, građanskim neposluhom, višom silom, radom nestandardnog napajanja ili drugim vanjskim utjecajima koji su izvan kontrole proizvođača, uvoznika i trgovca.
- Pri radu s nestandardnom mrežom napajanja, s drugim neprikladnim ili nestandardnim uređajima.
4. Jamstvo ne ograničava prava potrošača definirana europskim zakonodavstvom.
5. Neovisno o trgovačkom jamstvu, prodavatelj je odgovoran za nesukladnost robe široke potrošnje s kupoprodajnim ugovorom u skladu s odredbama Direktive (EU) 2019/2161.
PEĆI, ŠTEDNJACI I KOTLOVI NA DRVA/PEĆI I KOTLOVI NA PELETE:
- STANDARDNO 2 GODINE JAMSTVA
Kako biste osigurali optimalan učinak, molimo da uređaj za grijanje spojite na odgovarajući dimnjak, pridržavajući se odgovarajućih tehničkih uputa. Ne zaboravite njime upravljati u skladu s priloženim uputama. Savjetuje se da kvalificirani dimnjačar provjeri prikladnost dimnjaka. Za Vašu bezbrižnost dajemo dvogodišnje jamstvo na uređaj za grijanje, isključujući obloge kao što su pločice, prirodni kamen, metal i komponente podložne normalnom trošenju. Štoviše, nudimo dobrovoljno JAMSTVO ZA REZERVNE DIJELOVE*.
U slučajevima kada peć ili uložak za grijanje ima vodu, bitna je pravilna integracija u krug grijanja. Nepravilni spojevi mogu utjecati na dugovječnost vaše jedinice. Imajte na umu da bilo kakva šteta koja proizlazi iz grešaka u instalaciji na licu mjesta nije pokrivena našim jamstvom.
Neki primjeri komponenti koje nisu obuhvaćene uključuju:
- Brtve poput brtvi za vrata i prozore
- Obloge/pločice za komore za izgaranje od šamota, specijalne keramike ili vermikulita
- Stakla komore za izgaranje
Važno je napomenuti da se naše jamstvo ne odnosi na štete uzrokovane:
- Pukotine ili hrđa zbog toplinskog preopterećenja (rad iznad dopuštene količine goriva)
- Nepravilan rad, korištenje i održavanje
- Oštećena elektronika uzrokovana strujnim udarom ili nepravilnom uporabom jedinice
- Nepoštivanje uputa za montažu i rad
- Korištenje neprikladnih goriva
- Kvarovi zbog lokalnih uvjeta poput nedovoljnog propuha dimnjaka ili oslabljenog dovoda zraka za izgaranje
- Stvaranje hrđe od prekomjerne vlage ili agresivnih sredstava za čišćenje
- Promjena boje boje peći zbog toplinskog preopterećenja
Dok boja uređaja podnosi temperature unutar komore za izgaranje, može doći do korozije površine zbog čimbenika okoliša i karakteristika goriva. To je normalno i neće utjecati na životni vijek jedinice. Zapamtite, korištenje neprikladnih goriva ili preopterećenje uređaja za grijanje može uzrokovati prerano trošenje koje nije pokriveno našim jamstvom. Jamstvo počinje teći danom isporuke ili montaže. Žalbe otklanjamo popravkom ili zamjenom oštećene komponente. Troškovi prijevoza i instalacije ne nadoknađuju se osim ako nije navedeno. Za reklamacije obratite nam se s fotodokumentacijom po potrebi. Odlučit ćemo koji je najbolji postupak za rješavanje problema.
- JAMSTVO ZA REZERVNE DIJELOVE:
2.1. Peći, štednjaci i kamini na drva:
Program jamstva rezervnih dijelova pokriva komponente koje su podložne normalnom habanju kao što su:
- brtve
- Tuljani
- Staklene ploče
- Ručke na vratima
- Svi dijelovi koji se mogu izvaditi iz komore za izgaranje.
- Promjena boje – pružanje originalne tvorničke boje u spreju
Jamstvo ne pokriva rad. Jamstvo je nevažeće ako jedinicu nije instalirao i testirao kompetentni instalater iu skladu s uputama sadržanim u vodiču za montažu koji ide uz jedinicu.
2.2. Kotlovi na kruta goriva i peći i kotlovi na pelete:
Program jamstva rezervnih dijelova pokriva komponente koje su podložne normalnom habanju kao što su:
- Brtve i izolacije
- brtve
- Staklene ploče
- Ručke na vratima
- Svi dijelovi koji se mogu izvaditi iz komore za izgaranje
- Elektronika (1 put po vrsti dijela)
- Boja
Jamstvo ne pokriva rad. Jamstvo je nevažeće ako jedinicu nije instalirao i testirao kompetentni instalater iu skladu s uputama sadržanim u vodiču za montažu koji ide uz jedinicu.
Tu smo za Vas.
Kontaktirajte podršku BALKAN ENERGY
Kontaktirajte nas online putem chata ili pošaljite e-poštu i dobijte podršku od stručnjaka na svom računalu, mobilnom uređaju ili tabletu.